مصاحبه آرشیو خبر ها
می خواهیم تاریخ سازی کنیم

می خواهیم تاریخ سازی کنیم

لئوناردو بونوچی ، بعد از بازگشت یووه به صف مدعیان اسکودتو و رسیدن به رتبه ی دوم جدول امروز با خبرنگاران گفت و گو کرد ، بخش دوم مصاحبه ی این مدافع خوب بانوی پیر را با هم می خوانیم :

 

- راز بازگشتمان به نبرد اسکودتو؟ نقطه ی عطف فصل بازی یوونتوس و ساسولو بود ، بعد از ان بازی ، ما فهمیدیم که باید سطح بازیمان را بالا ببریم ، این مسئله شامل بازیکنان باتجربه تر تیم هم میشد ، این وظیفه ی ما بود که به تازه واردها نشان دهیم بازی کردن در ایتالیا و پوشیدن این پیراهن یعنی چه.می دانستیم که به خاطر کیفیت بازیکنان که در معرض دید همه بود ، بازگشتمان محتمل است.ولی نیاز بود که تلاش کنیم و همه ی تیم بیشتر از قبل کار کنند. ان بازی سخت احتمالا خیلی برای اینکه رابطه ی بین اعضای تیم گرم و صمیمی شود مفید بود و برای صعود در جدول به ما کمک کرد.اصلا نمی خواهیم این روند را متوقف کنیم.

- روگانی؟ دنیله یک بازیکن فوق العاده مستعد است.نقطه ی قوت او برنده شدن در نبردهای یک به یک است ، او همچنین از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب بازیخوانی می کند و بسیار باهوش است.در امپولی او به شکل خاصی مورد استفاده قرار می گرفت و الان هم در سیستم ما خیلی پیشرفت کرده است.واضح است که حضور در کنار سه یار ثابت یوونتوس و تیم ملی کاملا به نفع اوست. 

- مصاحبه های ساری؟ بخشی از آن بازی ذهنی است.این یک راه است که فشار ناشی از هواداران تیمی مثل ناپولی را کم کنید که به خاطر حضور دز صدر جدول پیش می آید.پس تلاش می کنند ان را روی بقیه ی تیم ها منتقل کنند.اول اینتر ، حالا یوونتوس ، اما ما می دانیم که تا آخرین روز هیچ چیزی در لیگ معلوم نیست. ما خودمان دوست داریم با فتح پنجمین اسکودتوی پیاپی در تاریخ یوونتوس ماندگار شویم .مطمئنا هدف دشواری خواهد بود ، چون لیگ نزدیک است و اینتر ، فیورنتینا ، ناپولی همه کاملا مجهز هستند.

- بحث من و کیه لینی بعد از بازی یوونتوس و سمپدوریا؟ اینها صرفا بحث های ساده ی داخل زمین هستند ، ولی خب باعث می شود که ما عطش و هیجانمان را حفظ کنیم و همین طور همه ی گروه هم هوشیار و اگاه باشند.کارهایی از این قبیل باعث شده تا ما معنی بازی در یووه را در ۶ ماه اول برای تازه واردها روشن کنیم و به مسیری که بعد از فینال لیگ قهرمانان و اسکودتو رها کرده بودیم برگردیم.این کاملا صحیح بود که آستین بالا بزنیم و اراده ی فداکاری را بیابیم و همه تلاش کنیم.

- خب ، پس فقط یک موضوع فنی بود؟ فقط کنترل توپمان روی ضربه ی ازاد اخر می توانستیم بهتر کار کنیم به جای اینکه سریع توپ را از دست بدهیم , اما این فقط یک بده بستان ساده بود ، همین.

- رم؟ گلی که من زدم تاثیر زیادی روی دوره ی حرفه ای گارسیا و خود باشگاه رم داشت.از لحاظ روانی آن گل رویشان تاثیر منفی داشت و بعدش هم بازی را مقابل بایرن مونیخ سنگین باختند ، چنین باخت سنگینی اعتماد به نفس تیم را کم می کند و طبیعی است که ریکاوری کردن از این شرایط سخت است.اما به نظر من رودی گارسیا مربی بسیار خوبی است و این را در سال اولش در رم ثابت کرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: